Jinan Meichen Packing Co. Ltd. در شهر جینان در استان شاندونگ واقع شده است. مساحت شرکت ما 20000 متر مربع است. ما در حال تولید انواع محصولات کاغذی یکبار مصرف ، مانند کیسه های هوایی ، کیسه های بسته بندی مواد غذایی ، روکش کاغذی توالت فرنگی ، روتختی بیمارستانی ، لیوان های کاغذی ، ظروف کاغذی ، دستمال های رنگی و کاغذهای بادی هستیم. اکثر محصولات ما در هنگ کنگ ، ایالات متحده ، ژاپن ، انگلستان و سنگاپور به خوبی فروخته می شوند.


ما ماشین آلات اتوماتیک برای کیسه های مهر و موم شده پایین ، ماشین آلات کیسه ای برش داغ و مهر و موم گرم و دستگاه های برش را معرفی کرده ایم که پیشرفته ترین در صنعت مشابه در چین هستند.


همه محصولات از جوهر بدون آلودگی مبتنی بر آب و فناوری چاپ انعطاف پذیر پیشرفته استفاده می کنند. با قابلیت ساخت نمونه برای طراحی و توسعه مستقل ، شرکت ما محصولات رضایت بخشی را برای مشتریان فراهم می کند تا شرایط خاص خود را در داخل و خارج از کشور برآورده کنند.


ترکیبی از نگرش حرفه ای جدی و یک سری فناوری پیشرفته تولید با عملکرد بالا ، موقعیت پیشرو محصولات ما را حفظ می کند. تبادل مداوم تکنولوژیکی و پیشرفت خودکار فوری محصولات ما را قادر می سازد تا آخرین الزامات بازار مدرن را برآورده کنند. بازرسی کیفیت استاندارد و دقیق ، کیفیت را برای مشتریان تضمین می کند. محصولات با کیفیت برتر و تکمیل خدمات پس از آن باعث می شود حجم فروش داخلی و خارجی به طور مداوم افزایش یابد و تصویر مطلوبی برای شرکت ما ایجاد کند.


در توسعه آینده ، شرکت ما به طور مداوم فناوری جدید را معرفی کرده و بازار جدیدی را برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان و مصرف کنندگان ، معرفی می کند. لطفاً برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.